födelsedag!

Hejsan! idag så är det min födelsedag!!!! Denna födelsedag är den bästa någonsin först började det med att min familj kom och sjöng för mig och gav min frukost på sängen.Sen fick jag lite packet.Sen gick jag till skolan och idag så var det solförmörkelse så vi gick ut och tittade på det men vi såg inte så bra för det var mulet.Efter skolan så åkte jag min pappa och mamma till stan och åt på en resturang.Det var jätte gott.Sen åkte vi och handla saker till tårtan och sånt. När vi kom hem så gjorde jag tårtan själv och jag blev jätte nöjd med den.Innan vi åt tårtan så fick jag fler presenter.  Sen så skulle min mamma baka till skolan för vi säljer kakor till klassresan ,Men det fattades florsocker så jag åkte till affären och handlade det. då köpte jag även en mjölkchoklad till mig.just nu sitter jag och tittar på let`s dance. Men nu så har jag inget mer och såga så Hej då!. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: